POGADANKA Z REKWIZYTAMI W "TAWERNIE KORSARZ”
z dnia: 2019-11-12


Pokłosiem całej serii  newsów silnikowych w SSI będzie pogadanka, którą 2 grudnia 2019  Tadeusz Lis wygłosi

w warszawskiej „Tawernie Korsarz”. Godzina 1900. Program jest tak bogaty, że z pewnością się nie zmieści nawet do północy.

Pewnikiem wyznaczony zostanie termin kontynuacji.

Już nie ma co  mówić o dyskusji, o pytaniach. Jestem pewien – Tadeusz przeliczył się z siłami. Aby jeszcze rozszerzyć

tematykę tych pytań zalecam lekturę wprowadzającą http://www.kulinski.navsim.pl/art.php?id=2327&page=0

„Tawerna Korsarz” mieści się przy ulicy Gostyńskiej 45 (między Powązkami a Młynowem).

Informacje: 666 204 098.


Pozdrawiam Prelegenta, Organizatorów, Gospodarzy, Biesiadników.

Wspominajcie ciepło SSI.

Zyjcie wiecznie!

Don Jorge

-----------------------------------------------


 

Nowe życie napędu w starej łódce - nie trudne i dużo, dużo tańsze niż myślisz....

 

·         Co znajdziemy na 30-40 letnim jachtem pod kokpitem?

·         Różne paradygmaty projektowania silników w XX i XXI wieku i co z tego dla nas wynika?

·         Profesjonalna weryfikacja stanu silnika - dlaczego zawsze jesteśmy wygrani oraz o tym jak nie zrobić krzywdy sobie i łódce przy wyciąganiu napędu (krótki film)?

·         Co robić, gdy silnik okazał się trupem zimnym jak nóżki w galarecie. Co wtedy? Dylemat każdego żeglarza - make or buy?

·         Remont średni i kapitalny silnika - co, kto i za ile to zrobi? Jak to zorganizować? Nie wkładajcie silnika po remoncie do łódki...

·         Samodzielna marynizacja prostsza niż myślisz - pochwała sprytu przed rozrzutnością - gdzie są duże oszczędności kosztów?

·         A może adaptacja czegoś powszechnego - ale mniej typowego? Zalety i ograniczenia naszych małych przyjaciół chłodzonych powietrzem

·         Napędy hybrydowe - praktyczne doświadczenia z konstrukcji i eksploatacji dla zapalonych hobbystów

·         Na zakończenie słodka perwersja - czyli o dodatkowym osprzęcie dobrze przygotowanego silnika. Boilery, dogrzewacze silnika, alternatory dużych mocy, rozruszniki i pompy awaryjne i inne.

·         Zamknięcie. Tajemnice długowiecznej eksploatacji naszych koników pociągowych`

Do zobaczenia, do usłyszenia

Żyjcie wiecznie !

Tadeusz

Ten artykuł pochodzi ze strony:
JERZY KULIŃSKI - ŻEGLARZ MORSKI
Subiektywny Serwis Informacyjny
http://www.kulinski.navsim.pl

URL tego opowiadania:
http://www.kulinski.navsim.pl/art.php?id=3558